Miksi nimeni ei päivity postilaatikkoon? Olen jättänyt työtilauksen eilen, koska työ tullaan tekemään? Selaa alhaalta usein kysyttyjä kysymyksiä.
Olethan tehnyt huoltoyhtiölle tulo- tai lähtöilmoituksen? Asukkaan maistraattiin tekemä osoitteen- tai nimenmuutos ei päivity huoltoon eikä isännöintiin. Tee omalle huoltoyhtiölle ilmoitus kirjallisesti joko sähköisesti Kartanon Kiinteistöpalveluiden sivujen kautta tai toimistolla paikan päällä. Näin huoltoyhtiössä asukas kirjataan virallisesti talonkirjoille sekä nimenvaihdosta tehdään pyyntö huoltomiehelle. Nimen päivittyminen oveen ja postilaatikkoon kestää noin pari viikkoa riippuen työjonosta, kuun vaihde ruuhkauttaa työtilauksia.
Asiakaspalvelu kirjaa korjauspyynnöstäsi työtilauksen huoltomiehelle. Työjonossa saattaa olla useampi työ, ja kiireelliset vesivuodot tai ovenavaukset menevät edelle. Siksi me asiakaspalvelussa emme pysty antamaan työlle tarkkaa aikataulua. Mikäli haluat olla itse paikan päällä, kun huoltomies tulee paikalle, voit jättää puhelinnumerosi työtilauksen yhteydessä. Silloin huoltomies sopii käynnin suoraan kanssasi. Vikailmoituksen voit tehdä myös sähköisesti Kartanon Kiinteistöpalveluiden sivujen kautta. Varmistathan ensin mikä huoltoyhtiö kohdettanne hoitaa.
Olet oikeassa paikassa/soitat oikeaan paikkaan, jos asiasi koskee Kaukajärviosuuskuntaa, Kartanon Isännöintipalvelua, Kartanon Kiinteistöpalvelua tai Kartanon Puhtauspalvelua. Mikäli asiasi ei hoidu suoraan asiakaspalvelussa, sinut ohjataan tarvittaessa oikealle henkilölle tai jätämme soittopyynnön puolestasi.
Vain osakkeenomistaja voi tilata lisäavaimia tai sarjoituksen asuntoon isännöintitoimiston kautta omalla kustannuksellaan. Mikäli avaimen mukana on kadonnut yhteystietoja, voi lukkojen sarjoitus olla tarpeellista huoneiston ja taloyhtiön turvallisuuden kannalta. Vuokralainen ei voi tilata avaimia itse, vaan hänen täytyy sopia mahdollisesta lisäavaintilauksesta tai sarjoituksesta vuokranantajansa kanssa
Jos olet osakkeenomistaja, tulee sinun toimittaa kopio joko henkilöllisyystodistuksesta tai virkatodistuksesta kiinteistösihteerille. Ilmoita nimenmuutos myös omaan huoltoyhtiöön, sieltä päivitetään talonkirjat ja hoidetaan nimenvaihto oveen.
Autopaikan vuokrasopimus on henkilökohtainen eikä sitä saa siirtää asunnon myynnin yhteydessä. Autopaikka vuokrataan seuraavalle jonossaolijalle, jolla ei vielä ole yhtään autopaikkaa. Ostaja voi halutessaan kysyä toimistoltamme vapaita autopaikkoja ja jonotilannetta.
Järjestyssäännöt antavat yhteisiä ohjeita taloyhtiössä asumiseen. Mikäli jonkun asukkaan normaalista poikkeava ja järjestyssääntöjen vastainen elämäntapa häiritsee toistuvasti muita asukkaita, on asiasta syytä ilmoittaa isännöitsijälle kirjallisesti. Aluksi paras menettely on ystävällinen huomautus suoraan häiriön aiheuttajalle. Mikäli tästä ei ole apua, voit ilmoittaa asiasta yhtiönne isännöitsijälle. Häiriöilmoituksen jälkeen tapausta selvitetään ja lähetetään tarvittaessa kirjallinen huomautus tai varoitus häiriön aiheuttajalle. Ilmoittajan nimeä ei kerrota eteenpäin ilmoituksen saajalle. Tee isännöitsijälle uusi kirjallinen ilmoitus mikäli häiriöt edelleen jatkuvat.
Vastuunjakoa taloyhtiön ja osakkaan tai asukkaan välillä, on esitetty selkeästi täällä.
Isännöimiemme kohteiden vastikeasioita hoitaa ensisijaisesti kohteen vastikevalvoja.
Nopeimmin asiakirjojen tilaus onnistuu täällä.
Osuuskunnalta vuokratun autopaikan / pysäköintioikeuden voi irtisanoa Kartanon Vuokrauspalvelut-osion alta kohdasta autopaikat
Juvankatu 10, 33710 Tampere
asiakaspalvelu@kaukajarviok.fi
010 424 2910
Avoinna ma-to klo 8-16, pe 8-15
Puhelinaika klo 9.30-15
Puheluiden hinnat soitettaessa kiinteän puhelinverkon liittymästä 8,35 snt/puhelu + 6,00 snt/min, soitettaessa matkaviestinverkon liitymästä 8,35 snt/puhelu + 17,17 snt/min. Myös jonotus on maksullista.
Kaukajärviosuuskunta
Kartanon Isännöintipalvelut Oy
Kartanon Kiinteistöpalvelut Oy
Kartanon Puhtauspalvelut Oy
Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.
Tietosuojaseloste
Tietoa evästeistä